کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

گونی آرد

جانم!

گونی آردم را نمی فروشم

- من آرد فروش نیستم -

من نان خورِ دولتم

می ترسم اِخراجم کنند

این جماعت، گاوچرانِ قابلی هستند

خدایا، توبه!

- من دوغ فروشم -

""" من بُزچرانِ قابلی هستم """

- گاو که نداریم، مرغ داریم -

این جماعتِ مرغی، تخم فروشِ قابلی هستند.

چی می نویسید شما ؟ میشه توضیح بدید ؟
با تشکر از حضورتون.
سه شنبه ۲۹ فروردين ۹۶ , ۰۰:۳۱ ما جــــــــღــــــدہツ
++
سپاس.

جدی پرسیدم !

من هر بار می خونم نوشته های شما رو سر در نمیارم !

طعنه می زنیدمشخصه.

ولی یعنی چی نمیدونم !

با تشکر از حضورتون.
احسنت
و انت من المحسنین
سپاس.
ممنون
جالب...
سپاسگزارم.
البته بخشی از سخنان شما حرف دل بنده است تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
سلام
من که متوجه نشدم کاش توضیح هم می دادید
موفق باشید
سلام
چشم توضیح میدم اما یه وقت و مجال دیگه

با تشکر از حضورتون.
جالب بود 
مثل همیشه
لطف دارید
متشکرم.
موفق باشید انشاا...
زنده و سلامت باشید
متشکرم.
ممنون 
به ما هم سر بزن
خواهش می کنم
حتما
متشکرم.
Appreciating the time and energy you put into your site and detailed
information you provide. It's great to come across a blog every
once in a while that isn't the same unwanted rehashed material.
Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm including your
RSS feeds to my Google account.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan