کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

روزِ سگ، روز خر

ببخشید!

شگفت انگیزترین واژه ی خلق شده توسط بشر کدام است؟

""" من ریش گرو می گذارم و می گویم:

شگفت انگیزترین واژه، خر است """

عارضم خدمتِ آقایانِ زیر میز رفته؛

زوارِ گیتی در رفته است

کوکبِ بختِ کدام رییس جمهوری بر طالع من خواهد نشست؟

نشتِ تَشتَکی مایه ی مُباهاتِ این جانب است

کوسِ رسوایی که بزنند، انتقاد شروع خواهد شد

مویزه ی دهر چُپُقِ صلح در کشمش می کند

« من با طالع خر زاده شده ام

خر دشتِ بی فرهنگی من است »

آن کافران سگ به خانه می برند، روزِ سگ دارند،

من خر به خانه خواهم بُرد، من روزِ خر خواهم داشت.

احسنت سید جان ...
احسنت خیلی جالب بود بالاخص فراز آخرش که من خیلی خوشم آمد ولی نمی خوام بازش کنم چون سیاسی می شود ممنونم
سیاسی و جالب...
سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۲۲:۰۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
استاد با هر فرمول و روش و راهی حساب میکنم یه ربطی به روز مرد داره...
چرا؟
ممنون
منتظر حضور و نظرات شما در پارسی نویس هستیم ...
بسیار عالی 
موفق باشید انشاا...
در ضمن بروزیم
My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.

I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on various websites for about a year and am anxious
about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net.
Is there a way I can transfer all my wordpress content
into it? Any help would be greatly appreciated!
سلام عزیز
مرسی که مارو قابل دونستی
لینک شما هم داخل وب ما قرار داده شد
با تشکر
سلام
خواهش می کنم
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan