کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خر ایرانی، خر آمریکایی

خاک بر سرِ خر که خر است

خران آنجا میهمان خرانِ اینجا هستند

تصحیح می کنم؛

خرهای آنجا میهمان خرهای اینجا هستند

به هر حال خر، خر است

چه وزیر شود، چه مهندس شود، چه دکتر شود، چه معلم شود

خر، خر است

آفتابه را دوست دارد

چه خر خوشگلی گرفته اید

مبارکِ صاحبَش باشد

خر، خر است

عارضم به حضورِ اَنورتان:

خر، خر است

من با خرهای آنجا و خرهای اینجا به جامِ جهانی خواهم رفت

""" خدایا، خر آمریکایی را ایرانی کن!

خدایا، خر ایرانی را آمریکایی کن!

خدایا، تمام خرها را آمریکایی کن! """

عزیزم من دوستت دارم

چه خر ایرانی باشی و چه خر آمریکایی

من دوستت دارم

من دوستت دارم.

خیلی عااااالی بود
خر ، خر است...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جالبه

موفق باشید
زنده باشید
متشکرم.
ایولا جانم :))
دیگه حرفی برای گفتن نمانده .
همه تعریف ها انجام شده 
لطف دارید
متشکرم.
جالبه...

احسنت...
و انت من المحسنین
متشکرم.
خیلی عالیییییی
مشششششششششششش عوووووووووووووووووووف شدیم
لطف دارید
متشکرم.
تشکر از شما ممنونم
خواهش می کنم
متشکرم.
خیلی خیلی خیلی عالی ...
واقعا دست مریزاد ...
موفق باشید ...
متشکرم.
عالی
سپاسگزارم.
سلام.
عالی مثل همیشه...
البته باید گفت گورخر ایرانی موجود نایابی هست و تا چند وقت پیش در حال انقراض بود.
سلام
نگاهتان متعالی باد
سپاسگزارم.
خر ،خر است هر جایی که باشد:)
خیلی خوب بود.
تشکر
لطف دارید
متشکرم.
سلام آقای جعاوله عزیز
مدل وبلاگ و پست گذاشتنتون منحصر به فرده
آفرین
و موفق باشید انشاا...

سلام خدمت شما دوست عزیز
لطف دارید
مؤید الله باشید
متشکرم.
Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I may come back
once again since i have book-marked it. Money and
freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue
to help other people.
سلام
اووووووووووووووو توأم انقدر خر تو خر کردی که نفهمیدیم چی شد !!!! فقط فهمیدیم خر تو الاغ شد
سلام
خوبه
وضوع همینه دیگه

متشکرم.
It's going to be finish of mine day, but before finish I am reading this great piece of writing to increase my knowledge.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan