کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

نانِ خدا

باری به هر جهت، گوشی به دست عازمم

گاه و بی گاه دلم تنگ می شود؛

- مرغِ همسایه را دزدیده ام -

گوشتِ سگ نذری ماهانه است

- مطرب خبر کرده اند

خانوم گوگوش قرآن خوانِ مجلس است؛

فاتحه که می فرستم نام میّت را نمی گویم

"""عرض شد خاک بر سرِ عاقلتان"""

دفتر نسیه سال نامه ی خروس است؛

کج که می روم خدا صافم می کند

غلتکِ رحمت، بودجه ی دولتی نیست

- طفلِ برجام، تف سر بالاست -

من تخمِ فروشم، امّا دو زده فروش نیستم

من سیب زمینی آب پز می کنم و با نانِ خدا می خورم.

سلام
تمایل به تبادل لینک با وبلاگتون هستم و اینکه شمارو به گروه تلگرام "عاشقان خدا" دعوت میکنم
http://7ilife.blog.ir/page/Asheghane-Khoda
سلام
لطف دارید
حتماً
متشکرم.
مثل همیشه عالی و بوی سیاسی...
نگاهتان متعالی
با تشکر از حضورتون.
سلام 
بااینکه پست بسیار پر محتوایی بود ..
باز هم‌این عکس دلم را به لرزه آورد. 
دو هفته میشود که از غم‌ این کودکان 
اگر باور داشته باشید بیمار هستم ..
موفق باشید ..
در آخر این نوروز را هم تبریک عرض می کنم 
خیلی جالب بود سید
  سلام
خوبی
یکی از بلاگری ها یک چت روم زده به نام چت روم اشنایی
چندتا از بلاگری ها توش ثبت نام کردن خوشحال میشم شماهم ثبت نام کنید
اینم ادرس
www.meetgap.ir
من سیب زمینی آب پز می کنم و با نانِ خدا می خورم.

باید تحریم های ظالمانه ی خدا برود تا نان خدا بیاید!! حتی آب خوردنمان هم به شکستن تحریم خدا بستگی دارد!!!!!
After looking into a few of the blog posts on your web site,
I seriously like your technique of blogging. I book marked it to my
bookmark site list and will be checking back soon. Please check out my website too and let me know what you think.
I am genuinely thankful to the owner of this site who has
shared this great article at here.
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable information to work on. You've done an impressive job and our whole
community will be thankful to you.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan