کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

عاشق، برجام

عاشق شدم

به همین سادگی عاشق شدم،

کاش خانومم، کاش؛

عاشق شدم ولی دولت محترم هنوز، با برجام گُل به خودی می زند.


دریافت
مدت زمان: 34 ثانیه

عشقت مبارکه
با تشکر از حضور مبارکتون.
يكشنبه ۱۰ بهمن ۹۵ , ۱۹:۲۲ ....همنشین عقل ....
متن با کلیب چه تناسبی داشت؟
باید تناسب داشته باشه


با تشکر از حضورتون.
 عاقا این گل زدنها برای خوش آمد تیم حریف
است ... شاید یه جایزه ای هم بگیره
نفرمایید
خخخ

متشکرم.
يكشنبه ۱۰ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سپاس.
متشکرم.
برجام قرار بود برد برد باشه..

اما شد گل به خودی..

عالی بود..
متشکرم.
بسیار عالی ...
عشقت مبارک ، به پای هم پیرشین ...
متشکرم.
سلام
جادارد زمین دهن باز کند ....
سلام
متشکرم.
ترکیب زیبایی بود
متشکرم.
سپاس از فعالیت تان در محیط مجازی
متشکرم.
امون از این گل به خودی...
جالبش اینه که هنوز هم ازش دفاع می کنن به جای اظهار ندامت و عذرخواهی
این پست رو قبلاً هم دیده بودم! نمیدونم همیجا بود آیا!
متشکرم.
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۷:۴۴ دریا _ گاه نوشته های من
بازم به خودش گل میزنه
متشکرم.

با سلام خدمت شما وبلاگ خیلی خوبی دارین

اگه تمایل به تبادل لینک دارین خبر بدین

و همچنین ی سوال امکان درج یک مطلب در خصوص معرفی یک شبکه اجتماعی تو وبلاگ شما امکان داره ؟

ممنون میشم پاسخ بدین .

وبلاگ : وبلاگ :   http://downloadcity1.blog.ir/ 

 

ایمیلل : siavashsiavash333@yahoo.com 

دنبال کننده شما هستم . مچکرم

متشکرم.
بزار گل بزنن
مال خودشون که نیست
اونا معلوم نیست تابعیت کدوم کشور رو دارن!
وقتی حساب بانکیت پر باشه، دیگه برات میهن پرستی فقط یه شعاره
چششششششم
خخ


متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan