کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

فرزندان من

"""فرزندانِ من،

مردمانی هستند که دوست دارند با کاغذ، موشک بسازند

و با آبپاش، دیگران  را خیس کنند."""

با سلام
پارسی نویس را دنبال کنیــد ...
فناوری، علمی، فیلم و سریال، مستند و ...

همه و همه در parsinevis.blog.ir
سلام
دنبال شدید

متشکرم.
جالب بود
متشکرم.
مثل من:)))))))))))))))
خیلی حال میده مردم آزاری
خیلی
خخ


متشکرم.
موشک برای کی؟
برای دلشون
متشکرم.
خخخخخخخخخ
ممنون.
واقعا جای تاسف داره
چرا؟

متشکرم.
 کاش همه موشکها کاغذی بودند..
کاش
متشکرم.
عجــــــــــب !
سپاس.
سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۵۷ ....همنشین عقل ....
متشکرم
خواهش می کنم
متشکرم.
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ , ۰۰:۰۶ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
جای بسی تأسفه...
چرا؟
متشکرم.
جالبه...
متشکرم.
فرزندان من مورد خطاب هستند یا قسمتی از جمله هست؟
ویژگی فرزندان من هستند

متشکرم.
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۳ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
چی بگم والا
درسته

متشکرم.
یعنی ؟؟؟
خودم در جریان نیستم
متشکرم.
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ , ۲۱:۱۳ ما جــــــــღــــــدہツ
متشکرم
خواهش می کنم
متشکرم.
شنبه ۱۶ بهمن ۹۵ , ۰۶:۵۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
تشکر
خواهش می کنم


متشکرم.
جالب بود 
سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan