کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آب، خاک، باد، آتش

من همسفر آب بودم؛

خدا کمکم کن، دارم کافر می شوم

آن روزها که خورشید را در خاک می جُستم چه خوب بود!

من، خاکی، خاک بودم

این روزها، خورشید را گم کرده ام

من با باد می روم

من نه آن قاصدِ خبرهای خوبم ونه آن نفرینِ گناهم؛

لحظه ای خودم را با آتش گرم می کنم و به دروغِ زمین گوش می دهم.


شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیارزیبابود ، ممنونم
نگاهتان زیباست
خواهش می کنم
متشکرم.
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۳۴ ما جــــــــღــــــدہツ
بسیاااار عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۵۰ ....همنشین عقل ....
موفق باشید
زنده باشید
متشکرم.
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۵۷ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بود مخصوصا تصویر
نگاهتان زیباست
متشکرم.
متشکرم
خواهش می کنم
متشکرم.
تشکر از مطلب شما خیلی ممنونم
خواهش می کنم
متشکرم.
خیلی قشنگ بود ..ممنون
فدای نگاه قشنگتان
متشکرم.
منم.
:(
سپاس.
عالی بود....
نگاهتان متعالی
متشکرم.
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
چرا من نمیفهمم شما چی میگید؟!
من هم نمیدونم
خخ

متشکرم.
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۲ میثم علی زلفی
آب و باد و آتش و خاک در خدمت مایند.پس فکر کنم وقتی خودت را کنار آتش گرم می کردی زمین نبود که دروغ گفت بلکه زمینیان بودند.
دقیقا
متشکرم.
بسیار خوب
متشکرم.
بسیار عالی ...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
با عناصر طبیعت چه کردید؟!
http://erahman.ir/post/عناصر-اربعه-چهار-طبیعت-انسان-عنصر-آب-آتش-باد-هوا

کولاک کردم
متشکرم.
زیبابود
نگاهتان زیباست
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan