کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سگ و خر

وقتی با سگت به جنگ می روی، مرافب خودی ها هم باش؛

بزرگان می گویند:

سالی که نکوست از خرش پیداست،

"""سگ و خر، برترین واژگان خلق شده توسط بشرند."""

جالب بود
ممنونم.
???????????
خر حیوان آرامی است ..
بی آزار و سرش در کار خودش ..
بسیار عالی ...
جمعه ۱ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۸ ....همنشین عقل ....
چه جالب
O_0
متشکرم.
ممنونم
خواهش می کنم
متشکرم.
سگ ها همین که پاچه نگیرن و خرها هم جفتک نپرونن، کافیه.
جالب بود
جمعه ۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۳۳ میثم علی زلفی
معلوم است می شود ذاتی شیء را منحرف کرد (نگفتم از بین برد گفتم منحرف)
وقتی آدمی خر می شود چه اشکال دارد سگی خر شود
بزرگان چه چیزها می گویند!
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۱۳:۰۸ علی رحمانی پور
خخخخخخخ
عجب...
با مزست
يكشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۵:۳۹ طراحی سایت پشتیبانی سایت

سلام

مطلب خیلی جالبی بود ، من از دنبال کننده گان همیشگی شما هستم .

ما رو در حوزه رپورتاژ آگهی فعالیت میکنیم ، یعنی وبلاگ ها رو در انجمن ها و سایت ها معرفی میکنم . پیشنهاد میکنم از این سرویس ما استفاده کنید . رپورتاژ رایگان تا دنبال کننده گان بیشتری داشته باشید .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan