کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

هویج، پاشایی، جمله

"""هوش از سرم می پَرد"""

برقِ سه فاز وصل می کنند؛

خُب، باید گرفت

هویچ کیلویی پنج هزار

ترانه خوان نیستم؛

پاشایی چند سال پیش مُرد

- من با چاوشی حال می کنم -

سلاخی هم می کنند

من هنوز، دوست دارم با خدا جمله بسازم

من خدا را دوست دارم.

 

بسیار ممنون که فرمودید هویج گران شده است تشکر
متشکرم.
جالب بود ...
متشکرم.
زیبا بود...^_^
فدای نگاه زیباتان
متشکرم.
جالب...
سپاس.
ممنون
خواهش می کنم.
قشنگ بود:)
با تشکر از حضورتون.
مگه قبل کیلویی چند بود ؟؟
کنایه بود
منظور قیمت نبود

متشکرم.
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۰۷:۳۴ ....همنشین عقل ....
منشکرم
خواهش می کنم
متشکرم.
زیبا بود ...
نگاهتان زیباست
متشکرم.
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۱۳:۵۴ محمد ابراهیمے
چی بگم؟؟؟
با تشکر از حضورتون.
موفق باشید
متشکرم.
20
متشکرم.
خدا هم تو رو دوست داره سید جان👌👌
متشکرم.
https://goo.gl/usogUR

مراجعه بفرمایید  
متشکرم.
پنجشنبه ۳۰ دی ۹۵ , ۲۳:۰۰ پری الزمان مهرزاد
کلا جالب مینویسید ...سپاس
لطف دارید
متشکرم.
چی بگم
هنوزم نمیفهمم چی میگی
هوشم ساکت میماند
یکم دقت کنید
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan