کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

بانک

در این دنیای مکاره، من خری ام که لگد می کند؛

جماعتِ دوغ و دوشابی، حِمار به ریشِ آسمان گره می زند

من خرمای ختمَش را پیشاپیش فرستاده ام

بانک از من، ساخت و ساز از شما!

بسم الله.

حتما این جمعیت با دست خرید و فروش نمیکنند
آنها با دلار و یورو فقط سر و کار دارند..
شاید
خخ

متشکرم.
همه جا، حتی قم، شهرداری، یه سری گردن کلفت استخدام کرده واسه این قضیه
خدا به داد برسه

متشکرم.
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۲۲:۳۲ ....همنشین عقل ....
تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
خدا لعنتشون کنه...

همین...
سپاسگزارم.
جالب بود ...
ما آماده ایم سیدجان بسم الله ...
به پیش
خخ

متشکرم.
بسیار ممنون تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
دست فروشی هم مسئله ای شده...
دست فروشی باشه بهتره جنس ارزون میشه

متشکرم.
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۷:۳۶ محسن محمودی پور
بسم الله
متشکرم.
):
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan