کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

همکار

عشق من، دلم می گیرد؛

وقتی می بینم، دولتِ محترم، خدا را هم بیکار می کند، دلم می گیرد

-دلم می گیرد-

خدا، من همکار توام.

قشنگ بود
فدای نگاه قشنگتان.
کنایه خوبی بود..
سپاسگزارم.
جالب بود
متشکرم.
این روزها خدا دیگه تنها نیست ..
خیلی ها همکار او شدند...  
 کاش خدا بیکاران را به رسمیت بشناسد 
کاش
متشکرم.
الحمدلله رب العالمین، بین بی کاری خدا و باکاری آن، فاصله ای بین توحید در ربوبیت و شرک به آن
شاید
متشکرم.
کلا از شوخی هایی که یه سرش مقدسات باشه خوشم نمیاد
چه ربطی داره
خدا رو نادیده گرفتن منظوره

متشکرم.
بیکاری خدا یعنی چی؟!
یعنی از خدا چشم پوشیدن


متشکرم.
يكشنبه ۱۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۵ ....همنشین عقل ....
ممنون
متشکرم.
خوب بود
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
تشکر از مطلب بسیار و زیبا بدیع شما تشکر
نظر لطفتونه
متشکرم.
کنایه جالبی بود ...
متشکرم.
درک مطالبتون خیلی سخته....
سخت نیس
خخ

متشکرم.
خوب بود مثل همیشه😊
سپاسگزارم.
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۷:۳۷ محسن محمودی پور
دولت محترم 
توجه لطفا!
با تشکر از حضورتان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan