کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

رأی جمع کن

وقتی بار خودت را بستی بگو ملت خدا نگهدارتان!

من می آیم با توپ پر می آیم

:

ملّت شما بدهکار منید

هر وقت خواستم رأی جمع کنم باید بیایید دست بوسِ بنده؛

آقای رأی جمع کن!

من به تو رأی نخواهم داد

آقای محترم، ملت توپ جمع کن تو هستند،

ولی بدان من در هیچ زمینی به تماشای فوتبال تو نخواهم نشست.

جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۰:۱۹ ....همنشین عقل ....
جالب بود
متشکرم.
تشکر از مطلب شما چیزهای را از فهمیدم تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
مفهوم دار بود 
آورین 
سپاسگزارم.
بله .خیر .جیغ هورااااا.
واقعا عالی...
ما به تماشای فوتبال چه بشینیم  یا نشینیم 
اونها بازی خودشان  است میکنند.....
 هرچند ما نتیجه را از قبل میدانیم..
بله
متشکرم.
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۶:۵۰ مهدی محمدزاده
جالب بود ممنونم.........
خواهش می کنم
سپاس.
جذاب بود
متشکرم.
انتخابات از آنچه که فکر میکنید به شما نزدیک تر است.
درسته
متشکرم.
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۹:۴۵ علیرضا رحیمی
خوب نوشتید...
من هم به او رای نخواهم داد...
من هم
متشکرم.
جالبه...
متشکرم.
عالی بود
امیدوارم دیگه هیشکی به امثال این اقایون رای نده ....
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سیاستمداران بد همین ماها هستیم ... پدران و مادران و فامیل هایمان. ما هم اگر مراقب نباشیم، مثل سیاستمداران بد خواهیم شد
شاید

متشکرم.
رای ... رای .... کجاست وعده به رای؟
یجایه
گفتن نگم
متشکرم.
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۰:۴۵ ما جــــــــღــــــدہツ
جالب بود
متشکرم.
جالب است...
سپاسگزارم.
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۲۱:۰۷ حامد عبدالهی
من تصمیم گرفتم با الاغم به دیاری دیگر بشتابم. یه نفر ترکه هم جا دارم. هر کی میاد وسایل اضافی نیاره. سر گردنه سوم جاده ابریشم منتظرم
وقتی رای گیریها تموم شد برمیگردیم
چه کار خوبی
خخ

متشکرم.
خدا به خیر بگذرونه
می گذرونه
خخ

متشکرم.
جالب بود
با یک مطلب(زندگی نامه شهید علی عسگری) بروزیم
یا علی
متشکرم.
عالی و قاطع.
خیلی خوب بود.
متشکرم.
عالی و قاطع.
خیلی خوب بود.
با تشکر از حضور سبزتان.
پر از تیکه های اساسی
جالبه
سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan