کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خاطرخواه

زیباست

عالیست

خیلی خوب است؛

چه تدیبری، چه اُمیدی

"""گفت، به به چقدر زیبایی

چه سری چه دُمی عجب پایی"""

- عزیزم، پنیرمان را بُرده اند -

قار قار می کنم:

عزیزم من خاطرخواهِ اون کلیدِتَم.

من اما سایه اون کلید رو هم با RPG11 خواهم زد
بله من هم
خخ
متشکرم.
کلید هم کاری از پیش نبرد.
نبرد و نمی بره
متشکرم.
باز سید تیکه سیاسی تشکر خوب بود
خواهش می کنم
متشکرم.
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
کلیدش رفت تو خلقمون
با تشکر از حضورتون.
اشتب تایپی شد! رفت تو حلقمون!
دور از جون
متشکرم.
من کلید رو با ژ3 اونقدر میزنم تا ازش ذره ای باقی نمونه
خدا بداد برسه
خخ

متشکرم.
آخ آخ
زندانت نکنند
متشکرم.
باز شما خوبی
خیلی غیر مستقیم مینویسی
اسم وبلاگتم دروغ نوشته
منم که مستقیم مستقیم
ببینن حتما فیلتر میکنن
-_-
ان شاءالله


متشکرم.
بسی لذت بردیم :)
زیبا بود 
لطف دارید
متشکرم.
عالی عالی عالی... مثل همیشه
سپاسگزارم.
پنجشنبه ۲ دی ۹۵ , ۰۰:۱۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:/
ممنونم.
عالیست..
متشکرم.
مچکریم...
خواهش می کنم
متشکرم.
کلید حل همه ی مشکلات فقط اهل بیت علیهم السلام هستند
بله
متشکرم.
اوه اوه 
چه تیکه ی عمیقی
با تشکر از حضورتان.
اگر RPG نیاز داشتین بگید خخخ
اطلاع خواهیم داد
خخ

متشکرم.
چه کلید خوشکلی:))
قابل شما رو نداره

متشکرم.
سلام.آخه گفتی من که همیشه خدا قار قار می کنم.اصلا اینقدر قار قار کردم تکه کلامم شده:
قار قار می کنیم.به به خیلی هم خوب و وقتی میخوام ترانه بخونم  میگم: بیاد با هم قار قار کنیم
سلام
دور از جون شما


متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan