کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

عروسی

شنا بلد نیستم

ولی فکر کنم اندکی به دردم بخورد

ای کاش، وقت اجازه بدهد گازت بگیرم!

لوله ها خراب شد؛

طرف رفته بود حمام زنانه

- تصدّقِ سرت بشوم

انگار هنوز خاک بر سری می کنی

بین دعوای این و آن داوری می کنی -

تشتّت آراء آفتِ یک انقلاب است

خاورها اجتماع دور هستند

من که سراغ هواپیما را نگرفتم

در به دری تمام است

یک قوم هر چقدر هم بمیرد باز زنده می شود

علف باید به دهن بُزی شیرین بیاید

این سردابه های نرم و لطیف

خواهی نخواهی هم رنگِ جماعت هستند

دارم از دیوانگی جدا می شوم

مایه ی افتخار اینجانب است که خدا را بخرم

رهن یا اجاره مسئله این نیست

معامله گر از زیان به سود می رسد

"""همه رفتند فاتحه خوانی من به عروسی دعوت شدم."""

یه پرس شام عروسی واسه منم بیار
سعی می کنم
متشکرم.
تشکر از مطلبتون
خواهش می کنم
متشکرم.
سپاس
خواهش می کنم
متشکرم.
جالب بود
متشکرم.
دوست عزیز نمیشه اسم وبلاگ
را عوض کنید..و  راست نوشت بگذارید :)
بهرحال قابل تامل هستند ..
خوبه دروغ نوشت
خخ

متشکرم.
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
استاد من شنا بلدم بیا بهت یاد بدم
چشم

متشکرم.
من با آقای شباهنگ موافقم ولی به هر حال همه ما دروغگویی بی سواد و از جهنم بازگشته هستیم...
لحاظ خواهد شد
متشکرم.
سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ , ۰۱:۰۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
به فکر فرو رفتیم....جالبه
سپاسگزارم.
احسنت
و انت من المحسنین
متشکرم.
چه خبره!! حمام زنانه و رهن و اجاره خدا و فاتحه خوانی و شنا و گاز و...
همه چی هس
متشکرم.
بابا من چقدر بگم لیسانست ننویسید...خخخخ
چشم
خخ

متشکرم.
جالب بود
متشکر
لطف دارید
متشکرم.
سرشار از ایهامه سید
سعی می کنم ابهامشو کم کنم
متشکرم.
جالبه...
متشکرم.
ممنونم جالبه
خواهش می کنم
متشکرم.
جالب بود ... خخخخ
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan