کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

وز وز

زمین سوراخ می گردد

خواستم بنویسم، می شود

ولی خواستم دورت بگردم

گردشِ من آسمانی است

لاله های گوشم وز وز می کند

فکر کنم، این روزها سقط می شوم

روزگار که گوشش بدهکار نیست

مرا سر می بُرد، مثل بقیه؛

عادت دارم، با تسبیحم ور بروم

بخواهم گناه کنم

آن را گوشه ای قایم می کنم

که راحت به گناهم برسم.

براوووووو
لایک
احسنت
خواهش
با تشکر از حضور سبزتان.
عاشقانه ی زیبایست...
نظر لطفتونه
متشکرم.
خیلی زیباست
لذت بردم
نگاهتان زیباست
متشکرم.
جالب بود
سپاسگزارم.
يكشنبه ۲۸ آذر ۹۵ , ۱۵:۵۰ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
+++
سپاسگزارم.

بخواهم گناه کنم

آن را گوشه ای قایم می کنم

که راحت به گناهم برسم.



doroqnevesht.blog.ir به قلم سید محمد جعاوله


جالب بود
متشکرم.
تشکر
خواهش می کنم
سپاسگزارم.
عجیب متنی بود.
متشکرم.
خیلی تأثیر گذار بود برای من که درس اخلاقی جالبی در بر داشت تشکر از مطلب خوبتان
خواهش می کنم
متشکرم.
روزگار گوشش  بدهکار نیست..
از نکات زیبایی برخوردار بود 

نگاهتان زیباست
متشکرم.
خدا منو سر برید تا عبرتی باشم برای بقیه :-|
خدا نکنه
متشکرم.
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۰۱:۱۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
بسی به فکر فرو رفتیم....
عالی بود، احسنت
نگاهتان متعالی
متشکرم.
دقیق و عالی
نظر لطفتونه
متشکرم.
بنظر متوجه نشدم کاملا اما خوشم اومد..
کجا قایمش میکنی؟
من که جایی رو سراغ ندارم و از اون بدتر، در هر جیبم یه تسبیح هست!
جایی سراغ ندارم
خخ
وا مصیبتا
خخ

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan