کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سال، طوفان، سنگ

نامفهوم می پرید، معنی کلمه ای که در ذهن داشتم

آیا مجله ای که می خواند بروز بود؟

فضولی نکردم، فقط روزمه ی همکارش خط خطی بود؛

من در تعجبِ اوّلم، مکث می کنم

و در زندگی نامه ی خداوند وارد نمی شوم، چون من، با هبوط بیگانه ام

هرگز درخواست ملاقات نمی کنم، چون من، به حضور نمی رسم

"""سال ها گذشت، طوفان آمد، سنگ ها جابجا شدند

و من نابهنگام، پیش نویس سخنرانی می نوشتم،"""

دلقک فکرم، صحنه ندیده، سخنران می شود

از همکارش پرسیدم، چه بنویسم؟

گفت: """پیرمردها را بکُشید و جوانان را زنده به گور کنید!"""

من فرمان عزل دادم و به توپخانه ی قیام ایست

روزِ میهمانی آمد و من خواندم:

"""درود بر فاتحانِ بزم بی نام!

آن خدایانِ افتخار!

برگزیدگان مبارک!"""

- محور اندیشه ام خاموش شد و پیکرِ الهه ی شهوت فرو ریخت -

خادمی دست بوس آمد، فرمود:

تقلّا نکن!

امشب یا من کافر می شوم یا تو.

 

جمعه ۱۹ آذر ۹۵ , ۱۵:۳۶ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
خوب بود=)
شما لطف دارید
متشکرم.
تو نشو
این همه روضه خوندم
خخ
اومدی میگی نشو
خخ

با تشکر از حضورتان.
شوخی کردم
متوجه شدم
متشکرم.
جمعه ۱۹ آذر ۹۵ , ۱۸:۲۹ رمضان زحمتکش گلیان
با سلام خدمت شما دوست عزیز
🌟بی نهایت آگهی و تبلیغات رایگان برای شما🌟
دوست عزیز و کاربر گرامی
درصورتی که تمایل دارید بی نهایت آگهی رایگان ثبت نمایید و کارها و تبلیغات خود را به دیگران معرفی نمایید فرصت را از دست ندهید
همین حالا می توانید این کار را انجام دهید
🌟فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک نماید🌟
(قابلیت ثبت لینک سایت خودتون در آگهی رایگان)
👈دوستانی که تعداد آگهی رایگان خود را به 20 عدد برسانند 1 عدد آگهی ویژه 2 ستاره یکساله از ما هدیه خواهند گرفت👉
👈دوستانی که تعداد آگهی رایگان خود را به 30 عدد برسانند 1 عدد آگهی ویژه 4 ستاره یکساله از ما هدیه خواهند گرفت👉
👈دوستانی که تعداد آگهی رایگان خود را به 40 عدد برسانند 1 عدد آگهی ویژه 6 ستاره یکساله از ما هدیه خواهند گرفت👉
👈دوستانی که تعداد آگهی رایگان خود را به 50 عدد برسانند 1 عدد آگهی ویژه 7 ستاره یکساله از ما هدیه خواهند گرفت👉
👈دوستانی که تعداد آگهی رایگان خود را به 60 عدد برسانند 1 عدد آگهی ویژه 8 ستاره یکساله از ما هدیه خواهند گرفت👉
کانال ما در تلگرام:https://telegram.me/tablighatonlin
************************************
ثبت کانال شما بصورت کاملا رایگان:
بر روی لینک زیر کلیک کنید:
**************************************************
🌟دانلود رایگان مقالات و پروژه های دانشجویی+ لینک مستقیم🌟
شما دوستان میتوانید برای دانلود جدیدترین
تحقیق ها , پایان نامه ها ,پروژه ها, و مقالات دانشجویی
به سایت ما به آدرس های زیر مراجعه کنید
مراجعه کنید
.............................
🌟(دانلود نرم افزار اندروید...کل سایت دانلود مقاله,تحقیق,پایان نامه)🌟
تمامی مقالات و پایان نامه ها و پروژه ها را بصورت آفلاین در تلفن همراه خود داشته باشید
🌟لینک دانلود نرم افزار🌟
http://www.musicgelyan.com/TAHGHIGH/poroje-1.zip
..............................

با تشکر از شما دوست عزیز

سلام
چقد تلبیغ کردی؟


ممنون.
محور اندیشه ات را نفهمیدم
یا تو خیلی میدانی
یا من در باغ نیستم
دلقک ذهنم ساکت شد


به همین زودی ساکت شد
خخ


متشکرم.
مچکرم و تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
سیّد محمّد جعاوله partchap partlist
dar zemn
LIKE!!!!!! be :سال، طوفان، سنگ
متشکرم.
یا خدا! باید دو سه بار بخونم تا بفهمم چی گفتی :/
من از این شعر خوشم میاد
متشکرم.
پرش کلمات را خوب می شناسم، همچون آن پیر کهنسال که نشست و رفت و نفهمیدم که بود!
و فضولی نکردنت را خوب نمودی، آری تو فضول نبودی جز در پاره ای اهم مسائل! تو را بی جهت بوالفضول نخواندند!
و احسنت! احسنت بر سخنرانی های رشیدانه شهریاریت در شهر سنگستان، کدام سنگ این سنگستان فاتح بینام است؟ کدامشان خدای افتخار است؟
و آن خادم دست بوس، او فهمیده ترین سنگ سنگستان دلتان بود عایا؟
احسنت بر منش گفتارتان
متشکرم.
سید جان این سبک رو بهش چی میگن ؟ شعر یا نثر؟ 
شعره
اگر طولانی شه شعره
البته به طریقه ی خودم

متشکرم.
جالب بود...
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan