کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

هاری

پدر سگ ، سگ خوبی داشت؛

توله اش از فرنگ برگشته بود

گاز بگیرِ کار کُشته ای بود

اَنبری می گرفت،

من دَم خورَش بودم

این اواخر، هار شده بود.

وب خوب داری به منم یه سر بزن
http://ali-abdollahi-silya.rozblog.com
متشکرم.
بی ادبی نیست؟
درسته تشبیه

متشکرم.
نفهمیدم
توضیح دادم بالا

متشکرم.
چی شد؟
کنایه از آدم طالب دنیاس
اینجا منظور افراط در توجه به مادیاته

با تشکر از حضورتون.
عالی بود...
نگاهتان متعالی
ممنونم.
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۵:۱۰ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
خوب بود
سپاسگزارم.
در هر دو صورت دم خور نمیبودی بهتر بود
چه خودش چه سگش


شما رو دنبال میکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
بله
دنبال شدید
متشکرم.
چندین دقیقه هست نشستم ببینم یعنی چی که چند کامنت بالاتر رو دیدم.
کیه که به مادیات توجه نداشته باشه!
دقیقا
متشکرم.
آره فقط کافیه چپ نگاهشون بکنی. گازت میگیرن...خخخ
جدیدا میگن: من لاکچری به دنیا اومدم :))
داد از دست جماعتی که ادعای تنعم و دارایی و فهم و شعور دارن اما نمیدونن لاکشری درستشه نه لاکچری!
من کماکان تکذیب می کنم
خخ
متشکرم.
Feb11 People need to get lives, there are thousands of woman who go back to their abusive partners, I am in no way saying it is ok but it happens and Riri is only human, plus everyone deserves a 2nd ch()heaCcrisn.
If you desire to get much from this article then you have to apply these techniques to your won web site.
I really like looking through an article that will make men and women think.
Also, thanks for allowing me to comment!
I like it whenever people get together and share ideas.
Great website, keep it up!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan