کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

محمد آقا

من می پَرم؛

عزیزم تو چترِ نجاتِ منی

دکمه ام را زده ام

آزاد که سقوط می کنم یادِ آغوش تو می اُفتم؛

چقدر کیف می دهد تو آمریکای من باشی، چقدر کیف می دهد تو قبله ی حاجاتِ من باشی

این حوالی همه خاطرِ خواهِ تواَند، این حوالی همه سرباز تواَند؛

""شوخی که می کنم دلم می گیرد

محمد آقا کجایی تا یک سیلی مردانه در گوش بنی صدر بخوابانی؟""

 بنی صدر زمانه را پوکوندی سید ...
غمی نی

متشکرم.
خیلی خیلی خیلی عالی تشبیه کردی
متشکرم.
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۹:۳۰ حمیدرضا ندیری
بسیار زیبا و عالی احسنت
نگاهتان زیبا و متعالی
متشکرم.
عاااالی بود مثل همیشه
لطف دارید
متشکرم.
خیلی قشنگ :)

متشکرم.
تا آنجا که فهمیدم قشنگ بود تشکر احسنت
با تشکر از نگاه قشنگتان.
احسنت...
و انت من المحسنین
متشکرم.
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۲۳:۵۷ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
احسنت بسیار عااالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
احسنت و صد احسنت سید جان ...
متشکرم.
عالی
واقعا عالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
زیبا بود
نگاهتان زیباست
امیدوارم ذهن کج اندیش و نوپا و بی سواد من درست فهمیده باشه
خوب گفتید
اختیار دارید قربان
درست متوجه شدید
متشکرم.
چه سقوط زیبایی
با تشکر از نگاه زیباتان
متشکرم.
Ecnmeoios are in dire straits, but I can count on this!
I every time used to study piece of writing in news papers
but now as I am a user of internet so from now I am using net for posts, thanks to web.
Post writing is also a excitement, if you be acquainted with after that you can write or else it is complicated
to write.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan