کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

تمدن

این تراوشاتِ ذهنی من نیست

من یک انگلم؛

انگلِ اجتماع، بله انگلِ جامعه ی پیشرفته

تمدُّن دوستت دارم.

با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir
کانال تلگرام https://telegram.me/KhubKhanIR
متشکرم.
همش دروغه
خخخخخخ
احسنت
خخ

متشکرم.
o_O
ممنون.
حتما دکل های نفتی هم کار شما بوده؟
اختلاس کنندگان رو هم شما اغفال کردید
من از چشم شما میبینم همه چیزو :))
من تکذیب می کنم


متشکرم.
جالب بود سیدجان ...
با تشکر از حضورتون.
تمدنم شمارودوست دارهD:
قدردانم.
علکی می گه!!!!
خخخخخخ
سپاس.
علکی می گه!!!!
خخخخخخ
میگه
خخ

ممنون.
تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.
ولی من تاییدش میکنم ...خخخ
من کاملن تکذیب می کنم.
خخ

با تشکر از دل مهربانتان.
Dude, This Klipklopp is a fucking moron! Has absolutely no idea what the hell he’s on about! Bet half of these haters wo8dunl217;t even know how to play a chord, never mind a complicated rock riff! To many experts on youtube with 0% knowledge on anything they actually comment on lol!!!
I used to be able to find good advice from your articles.
What i do not understood is in fact how you are not actually
a lot more neatly-liked than you may be right now. You are
so intelligent. You know thus considerably relating to
this matter, produced me in my opinion consider it from numerous various angles.
Its like women and men are not interested except it's one thing to do
with Lady gaga! Your own stuffs excellent. All the time maintain it up!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan