کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

بخیه

من هپروتی ام!

کسی که اهل بخیه باشد، می داند جنس چیست

جادوگرِ درِ رحمت نیستم؛

دزد را دوست دارم، خدا را هم دوست دارم

من پلوی ام، امّا چرب دوست ندارم

گاهی سرآشپزِ محترم، سُس چاشنی مرغم می کند

من در رکابِ ابلیسم

برای آقای محترم، کفِ مجلسی می زنم

ستاره هایش را که چیدند رفت و در یک بقالی مشغول شد

خُب می گویند، خدا روزی رسان است

من می گویم، خدای من، دولت من است

دولت من گاز رسانی می کند، آب رسانی می کند، برق رسانی می کند، خلاصه، همه چیز رسانی می کند

اَجل مهلت تَفرُّج نمی دهد یعنی تا بخواهی نفسی چاق کنی باید  بروی؛

این خنده ها از شکم سیری نیست

همه چیز گران شده است

همه چیز، این آقایان محترم یا خائنند و یا جاهل؛

تنظیم مُناسباتِ بازاری کارِ یک شب است

ما اهل عمل نیستیم، اهلِ بخیه ایم، بخیه.

سید جان فدایی داری ...
قلمت حرف نداشت...
موفق باشی
لطف دارید
متشکرم.
بچه رو!!!!
تاسف باره
تشکر یک جیزهایش فهمیدم قبول دارم بعضی هاش
متشکرم.
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۳۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
بسیارعالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۴ مکاترونیک خودرو
خداشفاشون دهد
آمین

سپاس.
تاسف باره...
با تشکر از حضورتون.
من اما اهل عملم
با شرمندگی البته
عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی :))
من نیستم
خخ

سپاسگزارم.
سلام
خیلی خوب بود
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
kmico.blog.ir
sfkv.ir
نظر یادتون نره :)
موفق باشید
سلام
لطف دارید
متشکرم.
واقعا که ....
متشکرم.
I was drawn by the hotesny of what you write
My family every time say that I am wasting my time here at net, however I know I am getting
familiarity every day by reading thes fastidious articles.
Simply wish to say your article is as astounding. The clarity for your publish
is just spectacular and that i can assume you are knowledgeable
in this subject. Well together with your permission allow me to
take hold of your RSS feed to stay updated with forthcoming post.
Thanks one million and please keep up the rewarding work.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan