کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

کمی حلوا

کجا برویم؟

من در قبرِ خرش قایم می شوم

تو کجا قایم می شوی؟

گول نخورید

من مونگول تشریف دارم

اراجیفم را به دل نگیرد

اینجا دختریست که پدرش را دیروز کفن کرد

و امروز مادرش را؛

خسته می شوم هوس خاک می کنم

پدر بیامرز کمی حلوا خیرات کن!

مجلس ما بی ریاست

آقای رئیس جمهور من دوستت دارم!

باید بگویم عاشقت هستم

عاشقت هستم

عاشقت هستم

عاشقت هستم

مادر یادت نرود برای سحری بیدارم کنی!

یادت نرود 

یادت نرود

آه از این شلم شوربایی که بار گذاشتند!

عاشق رئیس جمهوریییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب رئیس جمهور منتخبه
رای من دکتر روحانی.

متشکرم.
عکسه D:
خودم هم دارم به عکس می خندم
خخ

با تشکر از حضورتان.
تشکر دست درد نکنه
خواهش می کنم
قابلی نداشت
متشکرم.
آه
جگرسوزه

متشکرم.
دروغ نوشته دیگه
بله

متشکرم.
کاش کمی روشنتر بود...
روشن هم خواهد شد
با تشکر از حضورتان.
اینا دروغ نوشتست یا راست نوشته یا مزاح نوشته؟!
شلم شورباس دیگه
ملتفتید که؟
خخ

متشکرم.
عجب شلم شوریاس...
بله
خخ

متشکرم.
چی بگم والا.
حضورتون کافیه

متشکرم.
عالی بود
سپاسگزارم.
شلم شوربای جالبی بود!
دستتون درد نکنه!
خواهش می کنم
متشکرم.
آری من هم دوستش دارم. عاشقشم. دورش بگردم.
امیدوارم دوستی من، دوستی خاله خرسه باشه
امیدوار نباشم
متشکرم.
منظور از خرگوش رو نفهمیدم
با تشکر از حضورتان.
زنگ تلفن به صدا در آمد 
پسرک رفت که جواب بدهد 
ناگهان تلوزیون خاموش شد 
و دیگر هیچ ...
من هم موافقم

سپاسگزارم.
میگم منظور از خرگوش چیست؟
تو میگی باتشکرازحضورتان؟؟؟؟؟؟
یعنی چی؟
خب خرگوش مشخصه
دیوونه شده، نمیبینید حالتوشو

متشکرم.
The'ers nothing like the relief of finding what you're looking for.
This website definitely has all the info I wanted concerning this subject and didn't know who to ask.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan