کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ما آدم ها

یک بار به من گفت، با پنیر جمله بسازم

من هم ساختم:

من پنیر می خورم

یک بار به من گفت، با آب جمله بسازم

من هم ساختم:

من آب می خورم

یک بار به من گفت، با هویج جمله بسازم

من هم ساختم:

من هویج می خورم

یک بار به من گفت، با پول جمله بسازم

من هم ساختم:

من پول می خورم

بله پول می خورم.

الان خوب من بگم شما به انسانیت توهین کردید؟؟؟؟
کدوم انسانیت؟
خخخ

تشکر فراوان.
نوش جونت.
متشکرم.
آفرین قشنگ بود
سپاسگزارم.
خندم گرفت
خیلی قشنگ بود

نگاهتان قشنگه متشکرم.
جالب بود  :)
لطف دارید.
عالی بود...
تشکر فراوان.
شما که همه چیز را میخورید، خواهشن میشه مارو نخورید؟ :))
ما قراره توسط خورندگان دیگر خورده شویم
همونایی که حقمونو خوردن
اطاعت
خخ

متشکرم.
Finindg this post. It's just a big piece of luck for me.
When someone writes an article he/she keeps the plan of a user in his/her mind that
how a user can understand it. Thus that's why this paragraph
is great. Thanks!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan