کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

محمد شاه و دیوانه

در دستِ ساخت بود ولی است

است بلی است

بگذریم؛

دیشب خوابِ نادر شاهِ را می دیدم

مرا به جانشینی خودش انتخاب کرد

من هم طمع کردم، کُشتمش، شدم، محمد شاه

بگذریم؛

می گفتند بالا خانه اش را اجاره داده بود،

زنِ آدم طلاق بگیرد، بچه ی آدم بمیرد، پدر و مادر آدم نخواهند فرزندشان را ببینند و  مردم هم به آدم دهن کجی کنند.

من هم به جایَش بودم دیوانه می شدم

 یکی شاه می شود؛

یکی دیوانه می شود؛

این بار نمی گذرم، این بار نمی گذرم.

سید محمدشاه بنیانگذار سلطنت جَعاول
نه به این شدت

متشکرم.
قشنگ بود
نگاهتان قشنگه
متشکرم.
ممنونم......
خواهش می کنم
متشکرم.
آفرین قشنگ بود
با تشکر از حضورتان.
😊😁
عالی بود
👌👌👌👌👌👌👌👌
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام خسته نباشید !
اگر میخواید سئو وبلاگتون بالا بره یا بازدید گوگلتون سریعا زیاد بشه حتما یه سر به وبلاگ گوگل سئو بزنید ! ممنون :)
سلام
سلامت باشید
ممنون.
قشنگ بود.
فدای نگاه قشنگتان
متشکرم.
جالب بود...
سپاسگزارم.
چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ , ۱۷:۴۹ حرف های دولپی خودمونی
با سلام 
ما به دلیل بروز بعضی مشکلات وبلاگمون رو عوض کردیم به ما سر بزنید خوشحال میشیم.
سلام
در خدمتم
متشکرم.
سلام
نه من هم نمیگذرم
حتی به ضرب زور

چشم
من گوش میدم
خخ

متشکرم.
آفرین
من هم گوش میدم
خخخخ
متشکرم.
We're a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website offered us with useful info to work on. You have performed an impressive job and our entire group shall be grateful to you.
It is the best time to make some plans for the future and it is time to
be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you some interesting
things or suggestions. Perhaps you could write
next articles referring to this article. I wish to read more things about it!
شنبه ۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۱۰ https://dennastockburger.Wordpress.com/2015/06/23/hammer-toe-operation-and-recovery
I am very happy to read this. This is the type of manual
that needs to be given and not the random misinformation that's at the other blogs.
Appreciate your sharing this best doc.
You really make it appear really easy along with your presentation but I in finding this matter to be really
something that I feel I'd never understand. It sort of feels too complicated and extremely wide for me.
I'm looking forward for your subsequent submit, I will try to get the cling
of it!
I delight in, result in I discovered just what I used to be looking for.

You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day.
Bye
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan