کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

دانشگاه

امروز مردان و زنان وطن همگی برادر و خواهرند؛

به لطفِ فرهنگِ بی بخاری همه یا مهندسند و یا دکتر

می روند دانشگاه و می آیند

وطن هم دانشگاه می رود، وطن هم بی غیرت می شود

خسته که می شوم یادت می کنم

یادت می کنم؛

یادت هست روزی را که من و تو به زنان خانه دار گفتیم:

فرزند کمتر زندگی بهتر،

بلی عرضه نداشتیم معاش مردم را تأمین کنیم

شعارهای غربی دادیم

این شد:

وطن فقط هفتاد میلیون جمعیت دارد.

دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۰۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
آفرین
واضح و مبرهن نوشتید
متشکرم
خدارو شکر


متشکرم.
سلام. دنبال شدید.
ما رو هم دنبال کنید.
سلام

با سپاس از دل مهربانتان.
بسیار عالی ...
سپاسگزاریم
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام خسته نباشید.
ممنونم که به هنر کده سر زدید.
مطالبتون عالیه موفق باشید.
خوشحال میشم دوباره شما رو ببینم
سلام
زنده و پاینده ی درگاه حق باشید
نگاهتان متعالی

متشکرم.
دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۵ حمیدرضا ندیری
فک کنم وبلاگ من و شما یکی دوسه نفر دیگه که هردمونو دنبال کردند به جرم نوشتن حقیقت فیلتر شه
اما هیچ عیبی نداره ما سرسختیم.
میگیم
ولی من تفاوت داره
بالا تابلو زدم دروغ نوشت
این مطالب همش دروغه
خخ


متشکرم.
درست نوشت بود به جای ....
برادر یکباره رفتی کجا؟
دنبال شدید
زنده باشید

با سپاس از دل مهربانتان.
البته وطن عرضه نداشت برای این هفتاد میلیون هم کاری بکنه
جمعیت بیشتر در این شرایط چپو و دزدی و بی بخاری، فقط و فقط زندگی رو تلخ تر و آمار فجایع و منکرات رو به طور صعودی افزایش میده!
متشکرم از مطلبتون
خواهش میکنم

متشکرم.
You have the monopoly on useful inrt'maoion-arenft monopolies illegal? ;)
This paragraph will help the internet visitors for building up new website or even a weblog from start
to end.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan