کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خیار، کلم و یار

برقصیم!

در شب عزا می رقصند

این جماعت با ابلیس هم محشور نمی شوند؛

زن با خیار و کلم سالاد درست می کرد

من با خیار و کلم معاونت در جرم می کردم

خوب که می شوم هوای یار شیداییم می کند،

من سالادیم.

سلام
خیلی سنگین بود ....
دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۰۶:۰۳ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
خیلی سخته منظور شما رو بفهمیم
کافیه تطبیق بدیدش بر مسائل روز ایران و جهان همین


متشکرم.
من که فهمیدم دست درد نکنه
اختیار دارید
به این شوری هم نیس

متشکرم.
من که فهمیدم دست درد نکنه
من که فهمیدم دست درد نکنه
من که فهمیدم دست درد نکنه
اخوی آقا سید اگر ذیل هر شعر یا صدر آن موضوع و کمی توضیح در مورد شعرتون بدید حتما بهتر خواهد شد
اخوی اینا شعر نیست
شعر قواعد خودشو داره
اینا هر چه هست شعر نیس
معذورم از توضیح


متشکرم.
I never thought I would find such an everyday topic so enlhgatlinr!
Hey there, You have done a great job. I'll
certainly digg it and personally recommend to my friends.
I'm confident they will be benefited from this site.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan