کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

هندوانه

سگ های اینجا با سگ های آنجا از یک نژادند؛

به هر حال باید نان را به نرخِ روز خورد

من خوشحال می شوم تو نانوایی می کنی

کوهِ اُحد یا تنگه ی کوهِ اُحد پاسبان می خواهد

می گوید، من می روم جهاد کنم

من هندوانه می خورم با کمی خیارشور.

جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۳ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
فکر کنم نه نویسنده حالیشه چی میگه نه خواننده!
(لبخند)
مخلوطی از هر دو
خخخ


متشکرم.
بازم (o_0)
سپاسگزارم.
من برداشت سیاسی کردم..

عالیه...
احسنت
متشکرم.
خدا باید کمک کنه😟
من خیلى خنگم یا متن هاى شما خیلى درکش سخته 
نمیدونم

ولى باحاله در کل
موفق باشید
اختیار دارید
شما لطف دارید


متشکرم.
I agree that building links does take some work and well worth it. Quality relevant back links will always make sense for the better ranking vs a rush of non targeted traffic and soa.ufretAlthowgh software is very useful.
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone to
do it for you? Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to
know where u got this from. appreciate it
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan