کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سلحشور

کار و بارتان چیست؟

دروغ است با پوست

تبریک عرض می کنم

من سلحشورِ دروغ های راستَکیم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

جالبه 
دوغهای راستکی....
متشکرم.
عالی...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۴:۰۹ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
آفرین
نمی‌دونم خودت حالیته چی میگی!!!
(لبخند)
بله

متشکرم.
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۴ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
من که باید مطلب رو واضح بگن تا درست نظرمو بگم.
دوست ندارم براساس این که فکر می‌کنم قصد نویسنده اینه من تایید یا تکذیب کنم.
متشکرم
دست شما درد نکنه
حق هم همین برادر


متشکرم.
I was struck by the hosetny of your posting
Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I
truly enjoy reading through your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
Thank you so much!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan