کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ملخ

خطر می کنم و می گویم دوستت دارم

هویج را دوست دارم

خیار را هم دوست دارم

ماست را هم دوست دارم

من دوست دارم دوست داشته باشم خطرهای احتمالی را؛

اینجا همه یا عاشقند و یا معشوق.

ای پروانه، بال و پرت را من نسوزانده ام

بس کن!

این همه آدمِ بیکار داریم؛

توصیه می کنم ملخ بکُشیم همین.

جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۰۶:۱۱ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
مصداق ملخ کیه؟
مصداق آدم مصرف گرایی بی چشم و رو
خخ

سپاسگزارم.
چی شد؟!
من نفهمیدم اصلا...
یه چیزی شد


متشکرم.
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۰:۵۴ مهندس رضا عباسی
سلام دوست عزیز
به ما هم سر بزنید
مایه فخر ماست که نظر شما را در وبمون ببینیم.
ارادتمند شما
رضا عباسی
www.tadriss.ir
سلام
چشم
حتما
متشکرم.
:/
ممنونم.
ملللللخ میکُشییییییم
آری

متشکرم.
مگر هر نادانی را باید کشت ..
آیا تلاشی برای هدایتش نکنیم؟
تلاش ها شده
دیگه جایز نیست
خدا حجت تمام کرده

متشکرم.
سلام
علیک سلام
متشکرم.
خب اون موقع اگر ملخ ها رو بکشیم، دیگه کی بره کالای made in P.R.C بخره؟
خدا رو خوش نمیاد
همون پروانه رو بسوزونیم بهتره!
نظر خوبی بود
متشکرم.
زیبا بود
ولی بنده خدا ملخ
😂😂
نگاهتان زیباست
متشکرم.
If I cotcenimamud I could thank you enough for this, I'd be lying.
Hi! Quick question that's entirely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my apple
iphone. I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem.

If you have any suggestions, please share. Appreciate it!
Great site you have here but I was wanting to know if you knew of any discussion boards that cover the same topics discussed here?

I'd really like to be a part of group where I can get responses from other
experienced individuals that share the same interest. If you
have any suggestions, please let me know. Many thanks!
Thanks very interesting blog!
Normally I do not read post on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to try and do it!
Your writing taste has been amazed me. Thank
you, quite great article.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan