کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

شتر

خاطره که می گویم خوشحال می شوم؛

بله خاطره بفروشیم شاید درِ رحمت بگشایند

این ریز بچگانِ بوتیماری تیرِ غیب رها می کنند

خلاص کنید شترِ عزا را.


پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵ , ۱۰:۰۴ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
با افتخار منظورتان اصلا واضح نیست
این بار خودم هم گیج شدم
خواستم کلماتو عوض کنم ولی حوصله نداشتم
شرمنده
متشکرم.
پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵ , ۱۳:۲۲ دریا _ گاه نوشته های من
منم متوجه منظورتون نشدم :)
منم
خخ

سپاسگزارم.
:(
متشکرم.
0_o
ممنون.
سلام ،
دوتا مقاله جدید توی وبلاگ جدیدم براتون اماده کردم حتما سر بزنید و بخونید ممنون !

اموزش سئو کردن پست های وبلاگ : https://goo.gl/jeYAr2

تاثیر گوگل پلاس در سئو : https://goo.gl/Rx0aMG
سلام
متشکرم.
پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۳ مکاترونیک خودرو
عالیست
خدارحمتش کنه
لطف دارید
متشکرم.
Nohtnig I could say would give you undue credit for this story.
Good article! We will be linking to this great post on our
website. Keep up the great writing.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan