کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سیاه

این آقایان و بانوانِ اصلاح طلب،

بگذریم،

کم مانده است بگویند، کاخِ سفیدمان سگ کم دارد

از این آقایان و بانوانِ برجامی بعید نیست

بگذریم،

من خوبم ولی عصای موسی را زغال کرده ام خودم را سیاه می کنم

سیاه شویم تا به شیطانِ بزرگ نزدیک شویم

آفرین حالا مرد شدی!

پدر!

من مرد بودم وقتی پدرم مُرد

بله وقتی پدرت مُرد، تو مرد بودی، مرد بودی.

سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۲ ادمین خانه سلامتی
همه می خواهند بشریت را تغییر دهند،اما هیچکس به تغییر دادن خودش نمی اندیشد.
لئو تولستوی 
احسنت
درسته
ولی جمع ببندیم درس نیس
علمای اسلام هم خود را تغییر می دهند هم دیگران رو

متشکرم.
باادمین خانه سلامتی موافقم
مؤید باشید
متشکرم.
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۳۲ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
قضیه عکس چیه؟
ملتو سیاه میکنن
البته فقط ملت زحمتکش رو
متشکرم.

خدا این اصلاح طلب های  لیبرالیست  رو به خاک سیاه بنشونه که نسبت به مردم این همه بی تفاوت هستند

الهی آمین

متشکرم.
مطلب سیاسی دردسر داری حوصله داریا؟؟؟؟
اینا همش دروغه
خخ


متشکرم.
ملت رو سیاه میکنن و خودشون در ناز و نعمت..

مثلا ما در گرد و غبار و مسئولش رفته مراکش..!؟
خخخخ
حرف حق جواب نداره
متشکرم.
سلام
بسیار عالی بود
ان شاالله که اگه قابل هدایت هستند هدایت بشن و گرنه خدا روسیاهشون کنه. متاسفانه هنوز عده ای ساده لوح حرف هاشون رو باور می کنن و قبولشون دارن...
سلام
نگاهتاند متعالی
ان شاءالله
متشکرم.
سلام
جالب بود
موفق باشید
سلام
سپاسگزارم.
ممنون خوب بود
خواهش می کنم
متشکرم.
کاری از دستم بر نمیاد ....
فقط متاسفم به انتخاب این ملت ...
من هم

متشکرم.
سلام و درود :)

خوشحال میشیم از "خراب آباد" دیدن کنید و نظرتون رو درباره عکس نوشته ها بهمون بگید...
سلام
افتخاری برام
متشکرم.
:/
سپاسگزارم.
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۲۴ حمیدرضا ندیری
وبلاگ خیلی خیلی زیبا و پر محتوایی داری
من دنبالت کردم خیلی خوشحال میشم شما هم مارا دنبال کنید.
شما لطف دارید
متشکرم.
I am just writing to make you know what a excellent discovery my co;s&ni#8217us daughter found browsing your web page. She discovered a wide variety of pieces, including what it is like to possess a very effective coaching mindset to make the others smoothly master a variety of very confusing subject areas. You actually did more than readers’ expectations. Thank you for giving such warm and helpful, safe, edifying as well as easy guidance on this topic to Lizeth.
Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one
and i was just curious if you get a lot of spam remarks?
If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan