کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

پول پدرم

خوبم ولی کمی ناخوش احوالم؛

کشتیم را دیشب باده برده است

اینجا همه مسافرند

چه ابلیس باشی و چه انسان، باید بروی؛

توبه کنید برادران، پول های پدرتان را نخورید

هر چند من در خوردنِ پول های پدرم حریصم ولی توصیه می کنم نخورید.

آفرین خیلی خوب بود من عاشق کسی که حرف مفهوم دار می زند
متشکرم.
آفرین خوب بود من عاشق کسی که حرف مفهوم دار می زنه
لطف دارید
متشکرم.
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۸ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
خیلی خیلی قشنگ بود
آفرین
شما لطف دارید
متشکرم.
قصه عشق محمد علیزاده را در دورهمی ببینید
https://goo.gl/vo27Bc

متشکرم.
عالیه...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
هعی ....
با تشکر از حضورتون.
ممنون 
دنبال شدید سید جون
خواهش می کنم
متشکرم.
باور کنید من نمیخورم
ولی کسانی که خوردن، خیلی زود گرسنگی میکشن

نوش جانشون
خخ

با تشکر از حضورتان.
خیلی خوب بود
واقعا خسته نباشید😊😊
کم کم داره مفهوم حرفاتون سنگین میشه و به فکر بیشتری نیاز داره
لطف دارید
نیاز به کمی دقت داره
متشکرم.
Short, sweet, to the point, FREaxe-Ectly as information should be!
wT6q1Y http://www.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com
Hi, everything is going sound here and ofcourse every one is sharing information, that's truly
excellent, keep up writing.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan