کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

چای باروتی

وقتی آمد تفنگش دستش بود

دقت شود تفنگ دستش نبود، تنفگش دستش بود

هیهاتِ من درآوردی خشابِ خالی نمی خواهد

گلندگدنِ این آتش، دشمن سوز است

البته بُرد میخانه ای می طلبد

من چای باروتی را ترجیچ می دهم

بسم الله!

جالب...
سپاسگزارم.
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۳ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
من که از مطالب شما سر درنمیارم
هدفتون چیه؟
سلام 
هدف انتقادی اجتماعیه سیاسیه اما به دروغ

متشکرم.
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۵ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
میشه ابتدای کار داخل پرانتز عبارات خودتون رو شرح بدید تا ما کم‌کم آشنا بشیم؟!!
چشم سعی می کنم

با تشکر از حضورتون.
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۱۴ دانلود سریال و فیلم خارجی
لایک :) 3>
متشکرم.
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۸ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
چطوری مطلبتو باز نشر میدی که تو صفحه‌ی ما تیک مطلب جدید می‌خوری؟
تشریف ببرید قسمت ویرایش مطلب
انتشار در آینده و تاریخ و ساعت رو ویرایش کنید
و ذخیره کنید

باتشکر از حضورتان.
من چای خالی را
:))
متشکرم
عالی
خواهش می کنم

سپاسگزارم.
med affären är att göra plats för ytterligare en icke EU-spelare i truppen, eftersom brassen Lucas Moura ansluter till klubben i januari. Liknande arktklar:Beiräftat: Lucas Moura till PSGRéveillère
Have you ever thought about adding a little bit more than just
your articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
However think of if you added some great images or videos to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with pics and video clips, this website could
certainly be one of the most beneficial in its field. Amazing blog!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan