کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

برنجِ دولت

شک نکن می کُشمت؛

بلی مُرغت می شوم ولی زیرِ برنجِ دولتت نمی روم

بازی می کند آنکه دیروز بازی می کرد

بچه که بود می گفت، توپم کم باد است

پدرش بادش کرد، رفت دو سه سالی پرسه زد، آمد، گفت:

شک نکن می کُشمت.

جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
چی شد دقیقا؟
من متوجه نشدم
خودم هم متوجه نشدم

با تشکر از حضورتان.
بکش آقا بکش
جان ما در دست توست

اختیار دارید قربان

متشکرم.
زنگ خانه خورده بود 
من کنارش بودم 
اما 
او رفته بود
پس من مزاحمش نشم


متشکرم.
عالی و جالب..
نگاهتان متعالی
متشکرم.
Bene per la fiera del libro a Foggia. Vedremo di andarci e come è organizzata, bisognerà dare un pò di voce anche a noi i8e0;8nt2llettualiࢭ di periferia (S: Marco in L.).Bene per questo blog (almeno così mi pare).
Hello to every one, because I am really eager of reading this weblog's post to be updated on a regular basis.

It consists of good stuff.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan