کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

پولِ خدا

من تو را دوست داشتم

خُب عاشقت شدم

رفتم بالای تیرِ چراغ برق تا خدا را بگیرم

اصلاحات به شیوه ی دولت:

من مانده ام کجا را می خواهند اصلاح کنند،

ریشه را یا ریش را؛

من بُزی دوست ندارم

بزبزقندی طریقه ی منگولی اختیار می کند یعنی استتارش در مغولستان است

آب باریکه ی دولت متأسفانه به خانه ی ما اِنشعاب ندارد

می گویند گازرسانی به مناطق محروم تمام است

من می گویم: پول خدا، پول خداست.

عالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جالب بود :)
سپاسگزارم.
آنهایی که فکر می کنند پول می تواند هر کاری بکند ممکن است برای پول هر کاری بکنند.
جورج ساویل 
عالیست
با تشکر از حضورتان.
آب باریکه دولت، خوشبختانه به خانه ما هم راهی ندارد ...
من برم مارمولک بخورم بهتره تا بیام پول خدا رو بخورم
می خورن مثل آب
خخخ


متشکرم.
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۰۸:۴۶ گروه فرهنگی صبح امید
oh my god
با تشکر از حضورتان.
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۱:۱۱ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
به شما پیشنهاد می‌کنم برای زیباسازی متن از "نیم‌فاصله" استفاده کنید
مثلاً کلمه " شیوه‌ی " " طریقه‌ی " " می‌گویند "
آدرس آموزش اینجا

http://balayeaseman.blog.ir/post/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1
با تشکر از نظرو پیشنهادتان
اینجوری که میشیم برجامی
خخ


سپاسگزارم.
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۲:۴۷ حرف های دولپی خودمونی
با پول چه کارها که نمیشه کرد !!!!!!
بله
با تشکر از حضورتان.
Always refeishrng to hear a rational answer.
Hi there everyone, it's my first pay a visit at this website, and
piece of writing is truly fruitful for me, keep up posting these posts.
WOW just what I was looking for. Came here by searching for manicure
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan