کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

باد و بهشت

بی شک تو از باد بهتری و از بهشت کمتری؛

من بادبهشتِ تواَم ای دوست؛

سالیانِ سال است

که در پناهِ تو زندگی می کنم

نامه نگارم، چند خط ناقابل تقدیم می کنم،

باشد که مقبول حضرتِ جنابتان اُفتد؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

""" اوست سزاوارِ هر ستایش؛

من بنده ی اویم

آنکه آفرید بی منّت

و آنکه خرید بی ذلّت

از دون مایه همان تَرواد که در اوست

و از خرده نانِ حق همان خیزد که از اوست؛

من به خودی خود، خوشحالم، هر چند مریض اَحوالم

سرم درد می کند، چشمانم کم سو می شوند

و به حضرتت درود می فرستم:

روحانی جان! """

روحانی هم یکی مث همه این رییس جمهورا
وقت کردی بهم سر بزن.
حتما

متشکرم.
جمعه ۷ دی ۹۷ , ۲۰:۰۲ chefft.blog.ir 💞💕
😊
برقرار باشید

تقریبا همچنین مطالبی رو در سایت
http://pythonmood.ir دیدم اما مطالب شما آموزنده تر بود
والا چی بگم..

عکسش رو دیم یا دلار,بیکاری,گرانی,وعده انتخابات,برجام و... میفتیم
معلوم نیست سر کدوم برنامه دارن کار می کنن
من هم موندم کدوم برنامه
شاید جام جهانی قطر


متشکرم.

روحانی جانی، بدبختمون کردین شماها

با تشکر‌.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan