کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

کودکی

گاهی،

بینِ من و تو مردّد می شوم

و من همیشه خودم را ترجیح می دهم

چون،

اعتقاد دارم:

"""عشقِ حقیقی فقط یک قصه است که من آن را، سرِ بالشِ کودکی جا گذاشته ام."""

باز زیبا و تأثیر گذار بود تشکر
خواهش می کنم
شما لطف دارید
متشکرم.
به نظرم عشق حقیقی وجود نداره. هر جایی هر کسی به فکر منافع خودش هست سپس دیگران.
درسته
متشکرم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

متشکرم.
سلام دنبال شدید، لطفا دنبال کنید!
سلام
دنبال شدید
متشکرم.
:)
ممنونم.
آره واقعا و حیف...
با تشکر از حضورتان.
فازت عوش شده!!
برای تنوعه
برمیگردیم
خخخ

متشکرم.
زیبابود
نگاهتان زیباست
متشکرم.
يكشنبه ۲۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۴۶ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
عالییییییییییییییی بود^^
با تشکر از حضورتون.
عالی بود...
سپاسگزارم.
زیبا بود تشکر
متشکرم.
دوس دارم به اون دوران برگردم
زیباست
متشکرم.
از خودتون که بگذرید عشق حقیقی پیدا میشه
متشکرم.
عالی بود
ممنون از مطالب زیباتون
موفق باشید
یاعلی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام دوست عزیز 
عشق حقیقی آدم را یا مثل شمع ذره ذره میسوزاند 
 یا مثل یخ قطره قطره آب میکند ..
 وصال هم قاتل عشق است ..
پست زیبایی بود 
فدای نگاه زیباتان
متشکرم.
سلام دوست عزیز 
عشق حقیقی آدم را یا مثل شمع ذره ذره میسوزاند 
 یا مثل یخ قطره قطره آب میکند ..
 وصال هم قاتل عشق است ..
پست زیبایی بود 
Full of salient points. Don't stop beiilveng or writing!
I enjoy what you guys tend to be up too. Such clever work and
coverage! Keep up the very good works guys I've added you guys to blogroll.
I am truly pleased to glance at this webpage posts which contains lots of
useful data, thanks for providing these statistics.
Hey! I could have sworn I've been to this website before but after checking
through some of the post I realized it's new to me.

Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking and checking back often!
Hi there, just wanted to say, I enjoyed this blog post.
It was practical. Keep on posting!
این وبسایت... چطور می توانم بگویم؟ مربوط!! در نهایت من پیدا کردم
چیزی که به من کمک کرد کودوس!
متشکرم.
من عاشق خواندن از طریق یک مقاله است که می تواند مردم را به فکر.
همچنین، با تشکر از اینکه اجازه دادین که پیغام بگزارم!
متشکرم.
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶ , ۲۳:۲۰ cam4 token hack without survey
مطمئنا مانند وب سایت شما با این حال شما باید املا را در چند پست خود را بررسی کنید.
تعدادی از آنها با مسائل املایی فراگیر شده اند و من آن را بسیار آشفتگی می دانم تا واقعیت را اطلاع بدهم و دوباره قطعا خواهم آمد
دوباره برگشتن.
متشکرم.
Hmm هر کس دیگری با مشکلی با تصاویر در بارگیری این وبلاگ مواجه است؟
من سعی می کنم بفهمم مشکلش چی هست یا اینکه این وبلاگ هست.
هر گونه بازخوردی قابل تقدیر است.
سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan