کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

مستانه

""" ای مستانه ی دلفریبم!

به خواب سی سالگی ام بیا!

من، تو را گم کرده ام

ای وای من، تو را فراموش کرده ام! """

""" در این شهرِ بی تپش، آنچه می تپد خونی است بدون عشق؛

رنگ ها باخت، دل ها مُرد

و من تو را چشم به راهم در خوابِ مرگ؛ """

""" من، تو را دوست دارم ای فرزندِ نافرجامِ زندگی!

و چه ها با تو خواهم گفت، و چه ها با تو خواهم گریست و چه ها سفرها با تو خواهم کرد؛ """

 من بیدارم ای مرگ، ای مستانه ی شیرینم! """

 

سلام ^_^
علیک سلام
سپاسگزارم.
دست به نوشتن شما هم چقدر خوب شده ^_^

ایشالله همیشه پیشرفت کنین ^_^
لطف دارید
با تشکر از دل و نگاه مهربانتان.
:)
با تشکر از حضورتون.
سلام
دلیل تون برا تکرار پست،چی هست؟؟؟؟
سلام
دوستانی که ندیدن، ببین همین

ممنونم.
زیبا بود
نگاهتان زیباست
متشکرم.
چقدر خوب مینویسن
لطف دارید
سپاسگزارم.
سلام
انصافا زیبا بود

سلام
رسیدن بخیر
قدم رنجه فرمودید

نگاهتان زیباست
ممنونم.
جمعه ۳۱ فروردين ۹۷ , ۲۰:۲۸ سایت تفریحی چفچفک
کودکی ام را گم کرده ام
سخت است 
اینکه آنقدر بزرگ شده ای 
که نمی توانی 
همه ی حرف های دلت را به زبان بیاوری 
آنقدر بزرگ شده ای 
که می دانی همه ی وعده ها حقیقت ندارند 
آنقدر بزرگ شده ای 
که می فهمی تمام قصه هایی که با آن ها 
به خواب می رفتی ، دروغ بودند 
آخ کودکی ! کودکی ! 
کجا جا ماندی ؟ 
کجا گمت کردم ؟ 
در آن بلوغِ ناگهان ؟ 
در آن هجده سالگی پرشور ؟ 
در آن بیست سالگی پر هیاهو 
و لابه لای دفتر و کتاب و جزوه و درس ؟
یا آن زمان که کفش های پاشنه دار پوشیدم 
و تو زیر پاشنه ی کفش هایم له شدی ؟ 
یا شاید همین حالا 
حالا که آنقدر غرق در رویاهایم شده ام 
که حتی گاهی خودم را هم گم می کنم 
تو را میان کدام یک از هزاران ماجرا 
گم کرده ام ؟ 

ممنون که به وبلاگ بنده سر زدید:
و چقدر خوب است مرا گم کنی میان واژه های شادت

عالی
زنده باشید
ممنونم.
سلام سید عزیز
هم خوزستانی هستم و هم نویسنده زندگی یک سید خیلی بزرگ که شما هم می شناسی قطعا
3دقیقه مروری به متن هایتان داشتم..قشنگ می نویسید
با افتخار دنبالتان می کنم و در لینکها قرارتان می دهم
اگر دوست داشتید ما را هم لینک کنید تا هم دلگرمی باشیم برای هم به عنوان تولیدکنندگان محتوای ناب فارسی و هم اینکه ما را دنبال کنید تا از نظرات ارزشمند شما بهره ببریم
البته بازم تأکید می کنم: اگر دوست داشتید
منت می ذارید سر ما

سلام
باعث افتخاره که همشهری هستیم
فدای نگاه قشنگتان
لطف کردید
دنبال و لینک شدید
با تشکر ا ز حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan