کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ماردوش

این چریک مآب دشمن کش، ناله اش آرمانی نیست؛

چتر نجات باید تا حل این مشکل نماید؛

اگر با آفتابه به جنگ ترامپ رفته بودم تا بحال برنده شده بودم

ما با معاویه خاله بازی می کنیم و با یاسر گرگم به هوا؛

توپ مویزه نوش را در بادیه به عاریت داده ایم

اگر این مصاف رحیل رحل در کلام ملکوت هم باشد ما شیطانی دیگر به سامری خواهیم داد؛

تهران غاز شکم پر است و خوزستان دمبه آب شده در خشتک آقایان

این ناقوس، ناموس من نیست

اگر ضحاک به خنده خود مرد و من در اقیلم ابلیس ماردوشی می کنم گناه از ربای بانکی است

ای ارزن به نسیه خوش و به نقد بد 

من مردنی نیستم، خواهش می کنم من را درگیر انتخابات نکن

خواهش می کنم.

يكشنبه ۱۳ بهمن ۹۸ , ۱۴:۰۸ علیرضا قاسمی نژاد

خوشحال میشم سیا مشق های همدیگرو دنبال کنیم

بر روی چشم حتما

شما فوق العاده هستید 🌹

-

مارا به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

لطف دارید
سپاسگزارم.

موافقم :)

با تشکر از حضورتون.

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما نماینده برترین برندهای فیلتر آب ، دستگاه تصفیه آب ، تصفیه آب ، تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب هستیم.

با سلام خدمت شما دوست عزیز 

از مطالبی مفید سایت تون استفاده کردم .

لطفا به سایت ما هم سر بزنید . 

دانلود جدیدترین موزیکها و فیلم و سریال های ایرانی و خارجی 

در پرشین دانلود 

www.dlpersian.ir

با سلام

سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan