کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ایران، تمام آرزوها

زنده باد مردِ خدا که عشقش خداست؛

""" زمزم گر ز پای اسماعیل جاریست

ابراهیمِ خرابات ما سیّد علیست """

نورِ چشمِ من، من مردمم، مباد به تنهایی، مباد به تنهایی!

جهان در آرزوی چیستی؟

""" تمام آرزوها شد، ایران

تمام آرزوها شد، ایران """


احسنت احسنت
خار چشم دشمنان داخلی و خارجی
مایه قوت قلب ما
و انت من المحسنین
سپاسگزارم.
متشکرم
خواهش می کنم
ممنونم..
زنده باد مرد خدا ...
زیبا بود
نگاهتان و دلتان زیباست
متشکرم.
چقدر زیبا تشکر
فدای نگاه زیباتان
ممنونم.
عالی بود..
نگاهتان متعالی

با تشکر از حضورتون.
بسی زیبا
نگاهتان زیبا
ممنونم.
آفرین
واقعا زیبا بود
قربان نگاه و دل زیباتان
سپاسگزارم.
:(
ممنون.
به به ، بسیار عالی ...
خدا ایشون رو حفظ کنه /
نگاهتان متعالی
ممنونم.
احسنت ، ممنون ...
رسایت دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد ، ممنون
و انت من المحسنین
خواهش می کنم
لطف دارید
دنبال خواهید شد
متشکرم.
سلام سید
زیبــــاست
متشـــکرم
سلام
نگاهتان زیباست
سپاسگزارم.
سپاس ...
خواهش

ممنونم.
سلام
ممنون از حضورتون
وبتون دنبال شد
سلام
خواهش می کنم
متشکرم.
😊اینجا وب ما دیدگاهیاس
😍نویسنده هاش خاص
🌏دنیا مال ماس
😉سرمون بالاس
😐چون بالا سرمون خداس
🚶اینم راه راس
😏واسه اونی که مارو نخواس
😁ادب نشانه فرهنگ شماس
👄اگه اینا تو وجود شماس
❤️اینجا جای شماس
(پس منتظر حضور گرمتون هستیم!)
سلام
بازدید خواهم کرد
ممنونم.
موفق باشید.
سلامت باشید
متشکرم.
شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ , ۱۲:۰۲ ....جلیس العقل ....
جالب بود
با تشکر از حضورتون.
اگر خواستید دنبال کنید
دنبال شدید دوست عزیز
جانم فدای رهبر
برای سلامتیش سلامت
http://malimgroup.com
با تشکر از حضورتون.
ثبت رایگان کانال های پیام رسان سروش در سروش چنل 
ممنونم.
عالی بود
نگاهتان متعالی
ممنونم.
شنبه ۵ اسفند ۹۶ , ۱۱:۳۸ علی اکبر قلی زاده
عالی بود 

به ما سری بزنینینینینیددددد: 

طنزیمات:
http://tanzimat.blog.ir/

نگاهتان متعالی
چشم
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan