کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

موش، انگلیس و خروس

جنگ چیست؟

مادرم خاطراتِ خوبی از جنگ دارد

من جنگی نیستم،

خروس هایم را چند سال پیش فروختم.

- قیل و قالِ روزانه،

واژگان بِکر کمند،

چه کنم، هم مکتبی من، گاوِ نُه مَن شیر است

گوساله بزرگ کردن کارِ حَضرتِ فیل است -

""اِلتقاطِ معنا نشود،""

جنگ، اصول ایذایی می طلبد، نه جُفتک پرانی های مَن درآوردی آبادی های دور؛

- به هر حال آفتابه را نقد می فروشند نه نسیه

این دو زرده کردن نه شرطِ عقل است نه شرطِ دلدادگی -

""مُشارالیه  تنوّعِ مزاج دارد""

ما که خر نداریم تا که یاسین بخوانیم، هر چه داریم غولی است بدون چراغ؛

""علاءالدین سال ها وراُفتاده،""

عجب خبر نداشتم؟ بعضی مرده ها به غسّال خانه نمی روند؛

- گوشه چشمی به اَجانب، گوشه چشمی به خدا -

غمزه های کاری، قزمه های قاجاری؛

""اُتور خان بیدار باشِ تاریخ می زند""

موش های انگلیسی به فکرِ خوردنِ طنابند.

یه چیزایی فهمیدم ولی در حد بیان کردن نبود...خخخ
می گفتید
خخ

متشکرم.
تا حالا فکر می‌کردم روبه پرفریب و حیلت سازند
خخخخ
شاید
خخ

متشکرم.
آسایشگاه سربازها نم کشیده!
من هم

ممنونم.

با سلام  و خسته  نباشید سایت جالبی دارید و مطالب بسیار مفید بود. به سایت ما هم سر بزنید گروه ما نیاز به حمایت سبز شما دوستان دارد نه حمایت مالی بلکه حمایت از نظر نظرات و پیشنهادات شما حمایت میخواهیم. اگر مایل هستید سایت مارو به عنوان(سرگرمی و علمی) لینک کنید. منتظر حضور سبزتان هستیم

با تشکر فراوان سایت تک ویدا

www.takvida.ir

سلام
سلامت باشید
متشکرم.
مرگ بر این روباه پیر
با این فتنه هایش جهان اسلام رو ریخته به هم
ایجاد وهابیت
بهائیت
فرقه های نوظهور
و...

درسته
متشکرم.
تشکر بعضی هاش که فهمیدم جالب بود
خواهش می کنم
متشکرم.
سلام یه مدت نبودم :|
درگیر طراحی بودم :|
قالب جدید چطوره ؟
سلام
متشکرم.
چه عکسی:/
متشکرم.
سیدجان جالب بود ...

سپاسگزارم.
خیلی عالی بود...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جالبه
موفق باشید
سپاسگزارم.
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
الان بگم هیچی نفهمیدم خیلی ضایست؟
اختیار دارید
فقط کافیه به واژه ها دقت کنید
سپاسگزارم.
ولی انصافا لذت بردم از خوندنش
نظر لطفتونه
سپاسگزارم.
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۱:۲۴ دریا _ گاه نوشته های من
این پست منو یاد نظریه توطئه میندازه :)
با تشکر از حضورتون.
عکس گویاست...
سپاسگزارم.
همیشه لذت میبرم از وبت 
نظر لطفتونه
سپاسگزارم.
سبکتون عالیه.
هرکس سطحی بخونه یه چیزایی می فهمه ولی برای رسیدن به مفهوم اصلی آدم را به فکر وا می داره 
عالی بود
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan