کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سال نو

مهندس سالِ نو، خبرت که داده اند؟

اینجا همه مهندسِ خطّند؛

دختر به پسر، پسر به دختر

بانوی بیوه هم تازه رسیده است

این قلم انتقام می گیرد:

تَوازُنِ قُوا چه شد؟

هیچ، هیچ، هیچ؛

دستاوردِ اخلاق چه شد؟

هیچ، هیچ، هیچ؛

سال نو مبارک ای بشر!

"""من بالای کوهِ اُحد نشسته ام و به تاریخِ نفاقِ تو می نگرم."""

زیبا بود ..
 هیچ هیچ هیچ ...در نهایت همه هیچ 
سپاسگزارم.
قشنگ بود
با تشکر از دل قشنگتان.
سلام
اسمم الناز
دانشجو رشته ای تی
سه ماهی میشه تو سرویس دهی بیان شروع به فعالیت کردم
اولش فک میکردم مثه سایر وبلاگدهی هاست اما نه فکرم اشتباه بود و ی خورده پیشرفته تره و مثه یه سایت میمونه بلاگ های بیان
خب اصل ماجرا
یجورایی فک میکنم مشکل منو تو هر دو تا یکی بود و اونم اینه که وبلاگامون بازدید کننده انچنانی نداره 
شما سئو عالی اوردین پایین و الان سئو شما
Global rank icon 910,551  
Rank in Iran 
 Iran Flag 24,536  
خب این عالیه ولی تا الان با خودتون فک کردین چرا بازدید کننده ندارید؟
خب الان من چندتا راه بهتون معرفی میکنم وبلاگتون شلوغ بشه
اول اینو بگم ک مطلبایی ک من میگم تو نت پیداشون نمیکنید و از فکر خودمه و انجام دادم جواب داد واسه خودم واسه شما هم انشالا جواب میده
نکته اول
تیتر مطلب
تیتر مطلبتون باید چیزی باشه ک من مصرف کننده تو خونه نشستم سرچش کنم 
تیتر مطلب شما [همکار] خب همکار چی؟ من بنظرت میام سرچ میکنم تو نت همکار؟
نه عزیز من اگه قرار باشه مطلب شما رو ک با تیتر همکار نشر دادین رو سرچ کنم 
سرچ میکنم 
دلنوشته خدا | دلنوشته همکار | متن غمگین خدا | متن احساسی همکار خدا | دلنوشته عشق | متن غمگین عشق
خب تیترم اینه 
حالا بریم سراغ ادامه مطلب 
پست بعدی ادامه مطلبو توضیح میدم
سلام
اسمم محمد
متشکرم.
خب مطلب مطلب شما نباید قبلا تو اینترنت ثبت شده باشه
و اگه ثبت شده باید یه ویرایشی ازش بدی و متن رو ی تکون بدی
خب متن پیدا کردیم نوشتیم تیتر رو هم ثبت کردیم حالا ایا تیتری ک ثبت کردیم جواب گوی مطلبمون هست؟
برای پیدا کردن جواب سوالم کافیه 
تیتر مطلب تو خود مطلب باشه
گوگل سرچ میکنه (دلنوشته خدا)
بعد تو متنت میبینه ک اصن چیزی به نام دلنوشته خدا نیس پس یه امتیاز منفی میده بهت و نمیزاره ک تیتر مطلبت صفحه اول باشه خب پس نتیجه میگیریم تیتر مطلب باید تو خود مطلبم باشه
میتونی مثه من انجام بدی اگ توجه کنی من پایین مطالب وبلاگم کلی کلمات کلیدی نوشتم 
بعد برچسب های مطلبمو از تو کلمات مندرجی پایین و مطالبم در میارم چون مطالبم القب عکس نوشتس و عکس نوشته هیچ گونه نوشته تایپی نداره.
خب اینجا ما ب این نتیجه میرسیم ک باید تیتر مطلب و برچسب ها حتما تو مطلب باشه دوس دارم پست بعدی ک میزارید اینایی ک گفتمو رعایت کنید و پستتون بفرستید ببینم اگه مشکلی بود بازم در خدمتم عزیز
متشکرم.
زیبا بود هرچند درست متوجه منظور شما نمیشم
نگاهتان زیباست
متشکرم.
در زمینه اخلاق که پسرفت داشتیم.
می باره
خخ

متشکرم.
قشنگ بود
با تشکر از حضورتون.
ای بابا چرا
چرا نداره باید بشه
خخ
متشکرم.
يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۰:۱۷ ....همنشین عقل ....
وای امسال نمیدونم چرا از الان منتظر سال نو ام 
شاد و موفق باشید
متشکرم.
بسیار عالی ...
نگاهتان متعالی
متشکرم.
"من بالای کوهِ اُحد نشسته ام و به تاریخِ نفاقِ تو می نگرم."

جالب بود

 خوب تمامش کردید
لطف دارید
متشکرم.
تشکر از شما
خواهش می کنم
متشکرم.
بسیار عالی ولی
شوهر متاهل رو از جا انداختی سید

با تشکر از حضورتون.
تو وبلاگم منتظر نظراتت هستم
سید جان
امیدوارم گوشه نگاهی هم به ما داشته باشی
با تشکر از دل مهربانتان.
You have shed a ray of suhnnise into the forum. Thanks!
You ought to be a part of a contest for one of the most useful sites
on the web. I am going to highly recommend this web site!
Thanks in support of sharing such a nice idea, article is pleasant, thats why
i have read it entirely
An intriguing discussion is definitely worth comment. I do think that you
should write more about this topic, it may not be a taboo matter but generally people don't discuss such topics.
To the next! Kind regards!!
I believe this is one of the most significant info for me.
And i'm happy studying your article. However wanna commentary on few general issues, The website taste is great, the articles is really excellent
: D. Good job, cheers
Howdy are using Wordpress for your site platform?

I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you
require any coding expertise to make your own blog? Any help
would be greatly appreciated!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan