کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آسایشگاه

آقای محترم،

آسایشگاه را درست کردیم

مبارک باشد

مبارک باشد.

يكشنبه ۱۲ دی ۹۵ , ۲۳:۴۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
جای بسی تأسف داره...
متشکرم.
:(
سپاس.
کاملا با شما موافقم برادر برای اینکه آجر روی سستی خودشان بزارن می گن معتادن ولی حقیقتش من خیلی ها شون می شناسم بدخبتند مسکینند افسوس واقعا صد افسوس
درسته
با تشکر از حضورتان.
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۰۸:۵۹ ....همنشین عقل ....
ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
عـــــــجــــــــــــــب...
سپاسگزارم.
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۱۱:۳۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:(
متشکرم.
چی بگوییم
حضورتان کافیه

متشکرم.
اینا از برکات شبکه های اجتماعیه که گند کاری مسئولین رو میشه
بله
متشکرم.
هفته گذشته  شهردار نصیر آباد به مامورین دستور داد آنها را ضرب و شتم 
از آنجا بیرون کنند ..حتی رئیس جمهور هم مطلع هستند..
 
خدا بداد برسه
متشکرم.
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۱۸:۵۸ مهدی محمدزاده
واقعا چنین اوضاعی باعث تاسف برای ممکلت متدین ماست

با تشکر از حضورتان.
تشکر...
خواهش می کنم.
:(
سپاس.
تاسف دارد والله  ...

متشکرم.
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۱۵:۱۷ ما جــــــــღــــــدہツ
:|
ممنون.
مبارکشون باشه
به دل خوش و ... میمنت و مبارکی
زنده باشید
خخ

متشکرم.
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۱۱:۲۶ میثم علی زلفی
این لطف دولت است به گور خواب ها
آخر در خانه ی سقف دار که آفتاب برجام نمی تابد
جالبه
متشکرم.
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۱:۰۹ معبر سایبری فندرسک
این بندگان خداهم سوژه بازی های سیاسی شدن 
بله
متشکرم.
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۱۸ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
برای توصیف نوشته هاتون  ک سرشار از مفهوم و معانی فقط میتونم بگم فوق العاده اس به نظرم  همچین استعدادی رو باید ادامه بدید واقعا بی نظیره 
با تشکر از سخاوت و لطف آسمانیتان.
هی روزگار ....
با تشکر از حضورتان.
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۰۷:۵۰ دریا _ گاه نوشته های من
:( متاسفم 
يكشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۵:۳۹ طراحی سایت پشتیبانی سایت

سلام

مطلب خیلی جالبی بود ، من از دنبال کننده گان همیشگی شما هستم .

ما رو در حوزه رپورتاژ آگهی فعالیت میکنیم ، یعنی وبلاگ ها رو در انجمن ها و سایت ها معرفی میکنم . پیشنهاد میکنم از این سرویس ما استفاده کنید . رپورتاژ رایگان تا دنبال کننده گان بیشتری داشته باشید .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan