کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

اخراجی

پولم را خوردند و اخراجم کردند،

"""من دوست دارم با تو در خیابان های جهنم قدم بزنم و به ریشِ بهشتی ها بخندم؛"""

بله پولم را خوردند و اخراجم کردند.

سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۱۸:۲۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
#استاد_ها_جهنم_نمیروند
زنده و سلامت باشید
سپاسگزارم.
متاسفانه

سپاسگزارم.
عجب...
سپاس.
قضیه چیه؟ من نشنیدم...
من هم در شرف شنیدنم
متشکرم.
سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۱۹:۵۲ ....همنشین عقل ....
به ریش بهشتی ها بخندید!!!!!!!! مقصودتان چیست؟
آقایون می خندند

متشکرم.
برای اینکه اخراج نشی هم باید پول بخوری هم اختلاس کنی
تا نشان دهی آدم فعالی هستی ..
دقیقا
متشکرم.
منم نقهمیدم.-.
بهتره
خخ

ممنون.
جهنم رو به بهشت ترجیح میدم.
خیلی خوب
متشکرم.
http://unitazad.ir/post/User-Arezoo

آرزوتونو بنویسید....
متشکرم.
اصلا می دونیم جهنم کجاست؟
من که نمیدونم
متشکرم.
:(
ممنونم.
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۰۱:۲۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
کاری از دستمون برنمیاد...
سپاسگزارم.
انشالله که از گلوشون بزنه بیرون :)

خدا کنه
متشکرم.
تشکر از مطلب زیباتون تشکر خیلی عالی بود
خواهش می کنم
متشکرم.
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۱۹:۳۷ سید حسین سادات رضوی
سلام.
یه سر به وب منم بزنید
سلام
چشم
متشکرم.
حالا چرا به ریش بهشتی ها میخندن؟
همه بهشتیها که ریش ندارن
یکیش خود من .خخخ
بخندیم
خخخ

متشکرم.
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۲۰:۳۹ آرش دامن افشان
این است رسم روزگاری که درش دلقک ها، نقش خودشان را بازی نمی کنند !
درسته
متشکرم.
با اینکه پستو نفهمیدم ولی توش بهشت و جهنم بود یا د یه متنی افتادم!
یه جایی نوشته بودن: درسته بهشت خوبه! ولی جهنم همه آشنان :|
جالبه

با تشکر از حضورتان.
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۲۲:۰۹ ما جــــــــღــــــدہツ
سپاس
خواهش می کنم
متشکرم.
کانال ادبیات دانـشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

#طنز
من از خدمت که با خود عهد بستم
در این مدت پی یک کار هستم

از این هفته به آن هفته نشد کار
اگر هم شد حقوق کم بود و دشوار

حقوق پایه ی قانون کاری
نه آن دستمزد و کارهای اداری

تمام کار شرکت ها قرق شد
از آن روزی که کاریابی شده مُد

برای کار که رفتم کاریابی
ضمانت پول نقد دادم حسابی

پس از چند سال فرج حاصل شد آخر
حقوقم شد جهازیه ی خواهر

به جای دو نفر من کار کردم
پس از چند ماه شروع شد آه و دردم

مدیر شرکت از من کار می خواست
بدان علت دو نیرو کرد درخواست

مرا آواره و بی جان رها کرد
گناهش را به روی خود نیاورد

کنون من مانده ام از کار بیزار
کنون من مانده ام افسرده بیمار

و وضع کار هم بد تر ز هر سال
برای کار مردم می زنند بال

در این اوضاع در این آشفته بازار
اعم از مرد و زن هی می زنند زار

ندارد بیمه و دیگر مزایا
حقوق نصفه نیمه میده هرجا

نه سرویسی نه شامی نه نهاری
ز زندان بد تر است این وضع کاری

به بند بندگی گر نیست بنده
به بند زندگی بندست و زنده

#علی_احمدی (از اعضاء کانال)


کانال ادبیات ikiu آماده دریافت آثار دانشجویان و فرهیختگان ادب و هنر است تا با نام این عزیزان در کانال به اشتراک عموم گذاشته شود لطفا در معرفی کانال به دوستان خود ما را یاری کنید 🌹❤️
ارتباط با مدیر 
لینک:
https://telegram.me/literatureikiu
آیدی تلگرام:
@literatureikiu
چه تبلیغی؟
سلام.خیلی خوب بود😅😅
سلام
لطف دارید
متشکرم.
عجب
با تشکر از حضورتان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan