کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

چت و توبه

از بختِ بدم هنوز خاطرخواهِ تم؛

عزیزم چرا این روزها چت روم پیدایت نمی شود

به خودم قول داده ام امروز از تو خواستگاری کنم.

حکایت من و رئیس جمهور، عاشقی بعد از چت است

توبه کن!

استغفرالله.

......
سکوت معنادار من
باید هم سکوت کنیم.
ممنونم.
مبهوتم مبهوتم مبهوت
من هم
خخ

متشکرم.
جالب..
متشکرم.
بامزه:)
سپاس.
استغفر الله
متشکرم.
خخخخ
استغفرالله
با تشکر از حضورتان.
جالب بود
سپاسگزارم.
Evoryene would benefit from reading this post
I am regular reader, how are you everybody?
This post posted at this web site is truly pleasant.
It's hard to come by well-informed people in this particular subject,
but you sound like you know what you're talking about! Thanks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan